Case Details

Reference No 19-12-22553
Issue Date 04/09/2019 - MOmran
Last Update 02/12/2019 - MOmran
Health Center \ Section Sh. Sabah Al-Salem Health Center \ Reception
Status Completed – Contacted the requester
Resolution Date 9/18/2019 12:00:00 AM
Type Administrative
Request Details
Name Yusuf adel Yaqoob Yusuf
Personal ID لا يوجد
Telephone 35351416
Email unknonwn@address.com
Case Received Channel Complaints Box
Case Description

Very bad attitude reception department no manners at all no respect unqualified satt

please change the staff teach them to respect the patients

Admin Panel
Category Complaint
Sub Category Behavioral
Priority Medium
Admin Comments

تم الإتصال بالمريض من قبل القائم بأعمال المنسق الأول وسألته إذا يعني أحد من موظفي السجلات الصحية  لأنه لا يمكن تعميم الكلام على جميع الموظفين ، فرد المريض بأنه في ذلك اليوم كان مريض جدا وأنه لا يعني أحد محدد وإنه يسحب الشكوى

Edit Back