Reference No | 20-04-75590 |
---|---|
Issue Date | 04/03/2020 - KHajeri |
Last Update | 23/04/2020 - KHajeri |
Health Center \ Section | Muharraq Health Center \ Mother and Child Care |
Status | Completed – Contacted the requester |
Resolution Date | 3/12/2020 12:00:00 AM |
Type | Administrative |
Request Details | |
Name | umer saleem |
Personal ID | |
Telephone | 33129800 - 33150013 |
Case Received Channel | Complaints Box |
Case Description |
child care section staff is behaving like they own hospital I want someone call us for discussion |
Admin Panel | |
Category | Complaint |
Sub Category | Behavioral |
Priority | Low |
Admin Comments |
تم الاتصال به والسماع لشكوته بتاريخ 12/3/2020 وتم التفاهم معه بالنسبة للوقت الذى قضاه في المركز وما سجله السيستم بأقل من ساعه بالرغم من ذهابه للمختبر حيث ذكر المشتكي أعلاه أنه قضى ما يقارب الساعتان والنصف في الانتظار . وانتهت المكالمة باعتذار الطرفين على سوؤ التفاهم الذى حدث وقدر جهودنا واهتمامنا بالموضوع . |