Case Details

Reference No 19-03-82570
Issue Date 25/02/2019 - AQahtani
Last Update 07/01/2020 - Abdulla Al Aswad
Health Center \ Section Halat Bu Maher Health Center \ Pharmacy
Status Completed – Contacted the requester
Resolution Date 3/4/2019 12:00:00 AM
Type Administrative
Request Details
Name هدى
Personal ID
Telephone 39226946
Email
Case Received Channel Complaints Box
Case Description

الصيدليات كثيرات التحدث في أمورهن الشخصية بطريقة مستمرة دون إنقطاع إلى درجة الازعاج وهم محتاجات للتركيز

Admin Panel
Category Complaint
Sub Category Behavioral
Priority Medium
Admin Comments

تم الاتصال بالمريضة وتم الوصول لحل حين أن المريضة تفهمت الموضوع  بالاضافة الى  تنبيهه الموظفات بعدم التحدث في اموركم الشخصية امام المرضى 

Edit Back