Reference No | 22-07-69628 |
---|---|
Issue Date | 20/06/2022 - Hanan Rashed |
Last Update | 20/07/2022 - Hanan Rashed |
Health Center \ Section | Yousif A. Rahman Engineer Health Center \ Doctors |
Status | Completed – Contacted the requester |
Resolution Date | 6/27/2022 12:00:00 AM |
Type | Administrative |
Request Details | |
Name | Mohamed Sadri |
Personal ID | 891201491 |
Telephone | 97336070082 |
m.k.sadary.89@gmail.com | |
Case Received Channel | Tawasul |
Case Description |
I had an appointment at 3pm on Sunday 19th June 2022 with Dr. Fatima Jumah Eid at Yusuf Engineer Health Centre. I went on time, and asked for the pnemunia vaccine for Hajj as it is one of the requirments for over 50. The doctor very quickly lost her patience and started to shout at me that I dont need it and she won't give it. I tried to explain to her that it is one of the requirements set but she continued to be rude. She finally relented and sent me to the vaccine room for the vaccine. She behaved very unfairly and very unprofessionally and displayed an abuse of power that I did not expect at an esteemed health centre like Yusuf Engineer. I hope that you look into this. Thank you. |
Admin Panel | |
Category | Complaint |
Sub Category | Clinical Management (Treatment) |
Priority | Low |
Admin Comments |
بخصوص الشكوى المقدمة من ابن المريضة عذراء فوزي (الرقم السكاني ٥٩٠٧١٠١٣٣( فقد تحدثت مع ابن المريضه والمريضه نفسها للاستفسار عن الشكوى وقد بينت المريضة ان الدكتوره فاطمة جمعه رفضت اعطائها التطعيم المعني في البدايه ثم كتبت لها التطعيم بعد الحاح من المريضة واشتكت فيها المريضة من سوء المعامله
واستفسرت من الطبيبه عن شكوى المريضة لكنها قالت انها لم ترفض اعطاء التطعيم المريضة بل كانت تستفسر منها عن التطعيمات التي اخذتها المريضة من قبل وارجحت الطبيبه إلى حدوث سوء الفهم نتيجه عدم فهم اللغه ومرفق مع هذا الايميل رد الطبيبه
وقد تم تنبيه الطبيبه لفظيا بان تحاول اكثر فهم المريض واحتياجاته وقد تم اعطاؤها جدول تطعيمات الحجاج مره اخرى
|