Case Details

Reference No 23-11-32900
Issue Date 06/11/2023 - IDarbas
Last Update 06/11/2023 - IDarbas
Health Center \ Section Sh. Sabah Al-Salem Health Center \ Reception
Status Completed – Contacted the requester
Resolution Date 11/6/2023 12:00:00 AM
Type Administrative
Request Details
Name فاطمه
Personal ID -
Telephone 66977552
Email
Case Received Channel Complaints Box
Case Description

يجب توجيه موظفي الاستقبال والصيدلية نحو خدمة عملاء افضل، كون المركز حكومي لا يعني تعاملهم مع المراجع بدون أخلاق، تم ملاحظة تكرار الأمر في عدة زيارات

Admin Panel
Category Complaint
Sub Category Service Quality
Priority Medium
Admin Comments

تم التواصل مع الشاكية واستيضاح أسباب المشكلة التي تحدثت عنها، وقد تم تبيان بعض الأمور التي ليست على علم به

Edit Back