Case Details

Reference No 24-09-00977
Issue Date 28/07/2024 - AKhuzaie
Last Update 12/09/2024 - AKhuzaie
Health Center \ Section Bilad Al-Qadeem Health Center \ Doctors
Status Completed – Contacted the requester
Resolution Date 7/28/2024 12:00:00 AM
Type Administrative
Request Details
Name Farah Al Ansari
Personal ID 920803059
Telephone 39767692
Email farah.alansari@gmail.com
Case Received Channel Tawasul
Case Description

Bilad alqadeem heath Center Room 4 Dr dalal She shows lack of empathy towards patients, no proper examination, bad manners towards patients, allowed other patients to come before my turn, wouldn't not come close to patient to examine, told patient you took too much of my time I have other people to see. These issues occurred with several people in my family

Admin Panel
Category Complaint
Sub Category Behavioral
Priority Medium
Admin Comments

عميلنا العزيزة تم التواصل معكم من قبل المعنيين بشأن الشكوى المرفوعة من قبلكم و رفع ملاحظاتكم ومناقشتها مع الطبيبة المعنية الاتحاد ما يلزم بشأن ضرورة التواصل الصحيح وحسن التعامل مع المرضى حسب البرتوكولات والانظمة المتبعة بمراكز الرعاية الصحية الأولية تؤكد لكم حرصنا على تقديم أفضل الخدمات الصحية للجميع متمنين لكم دوام الصحة والعافية

Edit Back