Reference No | 24-09-00977 |
---|---|
Issue Date | 28/07/2024 - AKhuzaie |
Last Update | 12/09/2024 - AKhuzaie |
Health Center \ Section | Bilad Al-Qadeem Health Center \ Doctors |
Status | Completed – Contacted the requester |
Resolution Date | 7/28/2024 12:00:00 AM |
Type | Administrative |
Request Details | |
Name | Farah Al Ansari |
Personal ID | 920803059 |
Telephone | 39767692 |
farah.alansari@gmail.com | |
Case Received Channel | Tawasul |
Case Description |
Bilad alqadeem heath Center Room 4 Dr dalal She shows lack of empathy towards patients, no proper examination, bad manners towards patients, allowed other patients to come before my turn, wouldn't not come close to patient to examine, told patient you took too much of my time I have other people to see. These issues occurred with several people in my family |
Admin Panel | |
Category | Complaint |
Sub Category | Behavioral |
Priority | Medium |
Admin Comments |
عميلنا العزيزة تم التواصل معكم من قبل المعنيين بشأن الشكوى المرفوعة من قبلكم و رفع ملاحظاتكم ومناقشتها مع الطبيبة المعنية الاتحاد ما يلزم بشأن ضرورة التواصل الصحيح وحسن التعامل مع المرضى حسب البرتوكولات والانظمة المتبعة بمراكز الرعاية الصحية الأولية تؤكد لكم حرصنا على تقديم أفضل الخدمات الصحية للجميع متمنين لكم دوام الصحة والعافية |