Reference No | 25-06-98682 |
---|---|
Issue Date | 27/05/2025 - MMahmood |
Last Update | 01/06/2025 - MMahmood |
Health Center \ Section | Ibn Sina Health Center \ Reception |
Status | Completed – Contacted the requester |
Resolution Date | 6/1/2025 12:00:00 AM |
Type | Administrative |
Request Details | |
Name | syeed hussain |
Personal ID | |
Telephone | 32150145 |
Case Received Channel | Complaints Box |
Case Description |
hi good, Afte morning. My My Name Syed I have visited to Ibn-sina clinic and. Ihave face problem Loity Receiption. Counters -2. It we requested to Book pappointed Doctor she has React Very Hard and Reptup with Reading. Giving Loud Reptup. Astagfirullah and and Not civing Proper Response Please change my predical Center from here or instruct them. to give some Respect to us. we Deserve some Respec |
Admin Panel | |
Category | Complaint |
Sub Category | Behavioral |
Priority | Medium |
Admin Comments |
تم الاتصال بالمريض والاعتذار منه ولكنه يريد الحضور لمكتب الأداري حتى يعلمه من الموظفة المقصودة وايضا تم التوضيح له انه سيتاخذ انذار شفوي في البدتية بالنسبة للموظفة وقال ايضا انني غير بحريني الجنسية ولكن انا مسلم واعرف ماذا تقول حيث كانت تردد في كل مره اسالها استغفر الله بعصبية وكأنها لاتريد العمل لكنني وضحت له ان عملنا في المركز انساني ليس له علاقة باي ديانة او جنسية أو طائفة معينه وشكر المريض التواصل معه |