Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
19-12-34709
Issue Date
02/12/2019
Created By
HUSAIN ALI SHAALAN
Last Update
15/01/2020
Updated By
HUSAIN ALI SHAALAN
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>المريض ينتظر الدخول للمعالجة دون معرفة وقت دخوله او متى سيتم مناداته</p> <p> </p> <p>الانتظار وعدم احترام الاولويات</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع المراجع عن طريق اداري المركز والاعتذار منه، واننا سنحقق من جهتنا في الموضوع الاطبائ لمعرفة سبب المشكلة.</p> <p> </p> <p>كما قام المريض بشكرننا وذلك لاتصالنا به والاخذ بخاطره.</p> <p>بعد التواصل مع الطبيب، ارسل لنا الرد التالي</p> <p>((بناء على طلب رئيسة عيادة البديع الساحلية على التعليق على شكو المريض محمد محمود خليل والمسجل على غرفتي 2، د علاء عجيز،</p> <p>بالمراجعة وجد أن يوم 2 نوفمبر يوافق السبت وهو عطلة رسمية.</p> <p>أخر تسجيل للمريض وهو يوم 2 ديسمبر 2019 الساعة 9:23 صباحاً، وانه لم يحضر لغرفتي وقد تمت المناداة على كل المرضى المتأخرين وقتها وكانو ثلالثة مرضى هو واحد منهم ولم يحضر منهم اي مريض ولم أتلقى من كتاب السجلات او حارس الأمن عن وجود اي مريض بالاستراحة لم يتم المنادة عليه أو متأخر عن موعده.</p>
Back
Delete