Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
20-02-71348
Issue Date
16/01/2020
Created By
KHajeri
Last Update
11/02/2020
Updated By
KHajeri
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>دخلت على الدكتوراسلوبه ما يعجبني</p> <p>كان يصارخ علي واخبرت موظفة الاستقبال اني اغير الدكتور</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع المريض بخصوص الشكوى المقدمة منه على الطبيب السيد جودة حيث افاد المريض انه متنازل عن الشكوى وانه لا يريد اي اجراء بحق الطبيب سوى التنبيه , حيث قام بمراجعة المركز الصحي بتاريخ 11 يناير2020 حيث كاني يعاني من ألم بالأسنان وطلب علاج للألم واجازة مرضية الا ان الطبيب رفض و قام بالانفعال عليه والصراخ ونهض من على كرسيه وطرده من الغرفة.</p> <p>تم التنبيه على الطبيب بضرورة تحسين اسلوب التواصل مع المرضى والانتباه لاعطاء المريض حقه الكامل أثناء الأستشارة الطبية لضمان تقديم أفضل خدمة صحية ممكنة للمراجعين في المركز الصحي .</p> <p>تم أخبار المريض بالقيام بتنبيه الطبيب لتفادي تكرار مثل هذه الشكوى. .</p> <p> </p> <p><strong>د.خلود العصفور</strong></p> <p><strong>نائب رئيس مجلس أدارة مركز المحرق الصحي</strong></p> <p><strong>29يناير2020</strong></p>
Back
Delete