Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
20-03-27372
Issue Date
03/03/2020
Created By
LBahlool
Last Update
03/03/2020
Updated By
LBahlool
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<h2><strong>اخت المريضه شيخه راشد </strong><strong>cpr 020508530 </strong><strong> </strong></h2> <h2>قسم الأطباء تحديداً الدكتورة غدير وذالك لسوء المعاملة وعدم الأطمئنان على صحة المريضه ومراعاتها والأستهزاء بها وعدم التعاون والتعالي</h2> <h2><strong> وضحت استيائها من معامله د غدير لاختها اثناء الاستشاره و استهزائها بها و حيث حضرت بسبب رعاف من الانف في اليوم الذي يسبق المعاينه و كانت تشتكي من التعب. </strong></h2> <p> </p> <p> </p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<h2><strong> الإجراء: تم التواصل مع الطبيبه و مراجعه الملف الالكتروني, ابلغت الطبيبه بانها قامت بفحص المريضه و كانت حالتها مستقره و نصحتها باعطائها موعد على عياده الانف لمتابعه الحاله ولكن اخت المريضه طلبت اعطاءها اجازة مرضيه فبيت لها ان حالتها مستقره و لا تحتاج الى اجازة</strong></h2> <h1>التوصيات : <strong>ضروره الالتزام بحسن المعامله للمراجعين و الشرح للمريض اثناء المعاينه حتى يكون على بينه. </strong></h1>
Back
Delete