Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
20-03-36700
Issue Date
19/03/2020
Created By
LBahlool
Last Update
24/01/2021
Updated By
LBahlool
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>تقديم شكوى عن تعامل القابله سونيا إياد السيئ مع المرضى وعدم الوضوح حيث انها ترفع صوتها وتوبخ مرضاها وعذرها الوحيد ان السستم خراب .</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>السلام عليكم</p> <p> </p> <h3>تم التواصل مع مقدم الشكوى محمد عادل عن تعامل القابله سونيا معه عندما حضر إلى الموعد حيث كان السيستم لا يعمل مما أدى إلى تعطيل وتأخير الخدمه وأن القابله طلبت منه ان يذهب إلى الكاتبه لفتح القفل في السيستم وقالت له الكاتبه أن يذهب إلى قسم السجلات في الطابق الارضي حيث أن الجهاز لا يعمل وعندما ذهب كان هناك ازدحام وفتره إنتظار ولما رجع إلى القابله قالت له لماذا ذهبت إلى السجلات في الطابق الأرضي بذلك سببت التأخير</h3> <h3>تم التواصل مع القابله سونبا وقالت بأنها لم تسيء التعامل مع المراجع وأنه كان يطرق الباب كثيرا مما يسبب في الإزعاج للمراجعين وكانت تشرح له اهميه مراعاه خصوصيه المرضى وأنها تعامل المراجعين بكل إحترام</h3> <p> </p>
Back
Delete