Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
19-03-47632
Issue Date
20/01/2019
Created By
KHajeri
Last Update
27/03/2019
Updated By
Abdulla Al Aswad
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>زيادة الاطباء البحرينيين</p> <p>متابعة أداء الاطباء من اصول مصرية حيث انهم قليلي الاهتمام بالمرضى</p> <p>عدم الاصرار على ان تكون البطاقة سارية المفعول</p> <p>ارجاع كراسي قرب عيادة الاطباء</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع المريض بخصوص الشكوى و الاقتراح بزيادة الطبيبات البحرينيات (أطباء العائلة ) حيث انهم يقومون بالاهتمام بالمريض و مراجعة ملف المريض و طلب التحاليل المهمة له بعكس بقية الأطباء و كذلك بين ان تغيير مكان انتظار المرضى كان له فائدة في المحافظة على خصوصية المريض و لكن المشكلة تكمن في بعد المسافة للذهاب الى غرف الأطباء.</p> <p>تم التأكيد على المريض ان جميع الأطباء ملتزمون بتقديم افضل خدمة ممكنة للمريض من علاج وفحوصات وقائية و انه سيتم التنبيه على جميع الأطباء بشأن ذلك.اما بالنسبة لمكان أنتظار المرضى سيتم النظر في الموضوع عند طلب التوسعة للمركز لتطوير و تحسين الخدمات المقدمة لجميه المراجعين .</p>
Back
Delete