Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
20-06-48444
Issue Date
03/06/2020
Created By
SSaleh
Last Update
23/01/2021
Updated By
SSaleh
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>تم طردي من غرفة رقم 3 والتكلم معي باسلوب متدني ووقح وطلبت مني تبديل الغرفة</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<ul> <li> <p><strong>تم تسجيل المريض الساعة 17:45 عن طريق لبحضور الشخصي وتسجيل موعد على الطبيب الساعة 18:31 يوم 3-6-20</strong></p> </li> <li> <p><strong>بين المريض من استياءه من طريق التعامل مع الطبيبة المعنية ( د رجاء الشيخ ) وذلك بعد انتظار لمدة نصف الساعة وطلب الطبيبة تغيير الغرفة الى طبيب اخر اذا امكن</strong></p> </li> <li> <p><strong>الا انه اراد تقديم شكوى من ثم التوجه الى مركز المحرق الشمالي لتلقي العلاج .</strong></p> </li> <li> <p><strong>تم تقديم الأعتذار بخصوص الموقف الحاصل للمريض والتاكيد على حفظ حقوق المريض وتقديم الخدمات بجودة عالية.</strong></p> </li> <li> <p><strong>تم تنبهه الطبيبة بضرورة تقديم العلاج والمعاينة بشكل مهنى من غير تقصير واهمال و التعامل باحترام. بالرغم من كثرة الضغط نتيجة تغطيتها عيادة الأنفلونزا والقيام بالاتصال على 444 لتحويل الحالات</strong></p> </li> </ul>
Back
Delete