Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
20-12-77842
Issue Date
15/12/2020
Created By
SSaleh
Last Update
23/01/2021
Updated By
SSaleh
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>اعطاء الاهمية لمرضى كورونا</p> <p>التعامل الغير مريح من الموظفين تجاه مرضى كورونا</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع المريض وابلغنا انه مريض كورونا حيث حضر المركز بعد تلقيه اتصال من الطبيب لالغاء السوارة الموجوده بيده ، بالاضافة الى عمل بعض التحاليل في المختبر والتمريض، بالاضافة الى رؤيته للطبيب، حيث ابدى استياءه ان مريض كورونا يقوم باخذ موعد للطبيب وينتظر نداءه وعدم اعطاءه اولويه، وبعد التحدث مع الطبيبه تبين ان هذا الامر ساري في جميع المراكز حيث يجب على مريض الكورونا بعد ازالة السوارة من يده وعمل التحاليل معاينته كمرض عادي ، ورغم ماحصل فقد تم تحويله لطبيب اخر ورؤيته في وقت قياسي وتحويله لمستشفى الملك حمد ، وقد ابدى المريض ارتياحه من تعامل الطبيب وسرعة تجاوبه معه وبنفس الوقت ابدى تفهمهه بعد شرح الاليه له وتم تقديم شكره على سرعة الاستجابة</p>
Back
Delete