Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
19-03-52545
Issue Date
12/03/2019
Created By
HMarzooq1
Last Update
22/05/2019
Updated By
HMarzooq1
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>قسم الاسنان لا يقوم بعلاج المرضى في نفس اليوم بل يتم اعائه موعد بعد اسبوعين لم لا يتم معالجة المريض في نفس اليوم لعلاج العصب</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع المشتكي و تبين ان المريضة كانت زوجته المشتكي التي كانت تعاني من الم في اسنانها قامت المريضة بمراجعة قسم الاسنان في الفترة المسائية و تم عمل حشوة لعلاج نخر في السن و ابلغة المريضة بظرورة المراجعة في حالة الالم حيث ان النخر كان عميق ام في حالة زوال الالم فعليها الانتظار اسبوعين ثم مراجعة العيادة مرة اخرى للمعاينة للاسف زوج المريضة لميفهم هذا الامر بطريقة صحيحة و عندما عاود زوجته الالم راجع قسم الاسنان في الفترة المسائية بعد يومين وهو متضايق و قد تم ازالة الالم بعملية علاج العصب و الى يوم المكالمة المريضة خالية من الالم و لكن المريضة و مرة اخرى لم تفهم التعليمات و لم تتبعها حيث انها اخبرة بضرورة الملراجعة في الفترة الصباحية و عمل تحويل لاكمال علاج العصب مع اخصائي العصب بمركز يوسف انجنير و هي لم تفعل</p>
Back
Delete