Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
19-04-09251
Issue Date
28/03/2019
Created By
KHajeri
Last Update
23/04/2019
Updated By
KHajeri
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>السجلات من حيث التعامل العنصرية وعدم الايجابية وتوجيه اللوم إلى المريض</p> <p>قسم السجلات حيث يتم غعطاء المواعيد بشكل عنصري حيث جلست انتظر من 12:40 إلى الساعة2 على الرغم من وجود دكتور في الغرفة وعلى الرغم من عدم وجود مرضى غيري في هذا الوقت</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التحدث وشرح نظام المواعيد مع المريض في نفس الوقت لكنه اراد تقديمها شكوى مكتوبة ظناً منه بأن الموظفة قد تعاملت معه بعنصرية</p> <p>وأعطائه موعد متأخر عمداً</p> <p>قد حضر المريض وقد كانت المواعيد منتهية وأقرب موعد على نوبة الأول ليل واعطته الموظفة موعد بحسب النظام المتبع وأخبرته بأن مواعيد النهار انتهت وموعده الساعة 2 لكنه لا يريد الذهاب والرجوع وقد جلس ينتظر وحيث أن المركز بنظام المواعيد بلا يوجد احد ينتظر المريض يأتي على موعده ويدخل للطبيب فذهب للموظفة وتشاجر معها ظناً منه من أنه قبل المرضى اللذين يأتون على مواعيدهم</p> <p>حاولت شرح النظام للمريض لكن دون جدوى</p>
Back
Delete