Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
19-04-90295
Issue Date
14/04/2019
Created By
MAli11
Last Update
13/02/2020
Updated By
MHabib2
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<h2>شكوى بخصوص الازدام الحاصل بمركز الحد الصحي وتاخر المريض في المركز خصوصا عند استلام الادوية و امتلاء قائمة حجز المواعيد الالكترونية</h2> <h2>واقترح المريض بفتح المركز 24 ساعة وكذلك اعاده فتح قسمي الاشعة و المختر في الفتره المسائية كالسابق وذلك للضرورة</h2>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم الاتصال بالمراجع وافاد بعده نقاط:</p> <p> </p> <p>1- بأن خدمة المواعيد الالكترونية تكون ممتلئة.</p> <p>2- كثافة المترردين على المركز عالية مما تؤدي الى طول وقت انتظار المريض في المركز وخصوصا على قسم الصيدلية و اكتمال مواعيد الاطباء .</p> <p>3- اغلاق قسم الاشعة والمختبر اثر سلبا على جود الخدمات المقدمة فذكر المريض بضروره اعاده فتح هذا القسمين في الفتره المسائية كسابق.</p> <p>4- اقترح بفتح المركز 24 ساعة.</p> <p> </p> <p>تم الشرح للمريض نظام المواعيد و تم ابلاغة بأن سوف يتم رفع جميع النقاط للجهات المختصة ، واخيرا تم شكره على هذه الملاحظات المقدمة لزياده الجوده المقدمة في المركز الصحي</p>
Back
Delete