Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
19-04-31379
Issue Date
10/04/2019
Created By
HUSAIN ALI SHAALAN
Last Update
13/02/2020
Updated By
MHabib2
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>غرفة 3 فاطمة العويناتي لم تفحص المريضة واكتفت بوصف المريضة للمشكلة لاعطاء الادوية!!</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم الاتصال بالمريضة من قبل الطالطبيب المسئول بتاريخ 10 ابريل 2019، 12:30 مساءً، وتم استلام الرد من الطبيبة بتاريخ 15 ابريل 2019 صباحاً.</p> <p>رد الطبيبة:</p> <p>من أولويات تشخيص أي مريض يدخل عيادتي أخذي للتاريخ المرضي إضافة اليه الفحص الطبي وإن لزم اللجوء إلى التحاليل.</p> <p>اهتماماً مني بالرعاية التامة أقوم بأخذ التاريخ للمريض ومن ثم الفحص السريري، فمن تشتكي من ألام في الحلق لزاماً مني فحص الحلق ليس مجرد رضا للمريض بل أيضاً للتفرقة اذا كان التهاب فيروس او بكتيري وبناءً عليه أقر العلاج المناسب لكل حالة.</p> <p>فالفحص الطبي جزء لا يتجزأ من رعايتي لمرضاي اليومية. حيث يستحيل وصف أي دواء دون الفحص.</p> <p>مع جزيل الشكر للمريضة وتمنياتي لها بالصحة الدائمة</p>
Back
Delete