Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
22-05-39467
Issue Date
13/05/2022
Created By
NTahoo
Last Update
16/05/2022
Updated By
NTahoo
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>يتم تاخير المريض الى اوقات متاخره جداً ولا يتم فتح الملفات عند الدكتور الى بعد ساعتين من دخول المركز</p> <p>عدم تجاوب موظفه الاستقبال لتقديم الموعد مع قبول الدكتور واستقبال المريض وذلك للعلم كانت غرفه الدكتور خاليه من المرضى التي كنت متواجد فيها , ولكن لم يتم ادخالنا بسبب عدم فتح الملف الى في الوقت المحدد</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع المراجع واخباره بان عدم وجود مرضى لا يعني بعدم وجود مواعيد محجوزه وانما يتم اتخاذ المواعيد من قبل المرضى وذهابهم ثم عودتهم على الوقت المحدد</p> <p>وقد يحدث سوء فهم مع المراجعين بسبب موافقه الطبيب وعدم موافقه السجلات للتسجيل وسبب ان لايمكن للطبيب من معرفه عنوان ومايختص بالمرضى فاحيانا الطبيب يوافق على طلب المراجع للتسجيل ولكن بعد ذهابه للكونتر يتم اخباره بان يتوجه الى المركز التابع له وهنايحدث سوء الفهم</p> <p>وتم شرح له اليه العمل وسبب عدم تسجيله او تقديم موعده</p> <p>وتفهم المراجع وشكرنا</p>
Back
Delete