Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
22-05-91763
Issue Date
03/05/2022
Created By
FMahdi5
Last Update
19/05/2022
Updated By
FMahdi5
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>طبيب رقم "1" غير مهذب</p> <p>الطبيب المذكور يجب عليكم تعليمه الاخلاق</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>قامت الدكتوره المسئول بالاتصال للمشتكيوتبين أنه المريض دخل على الطبيب وكان يعاني من الم الظهر وعندما دخل على الطبيب قام الطبيب بالصراخ عليه على الرغم من انه الطبيب قام بالنداء عليه ولكنه قام بالصراخ عليه مباشره وبعد ذلك قام المريض بالتحويل الى غرفة طبيب اخر وتم اخذ علاجه بالكامل وقد تقدم المريض بالشكوى الى الدكتوره جليله السيد جواد واعلامها بالموضوع</p> <p>في حين كان رد الطبيب عن الشكوى بان المريض فتح الباب وكان مشغول في ادخال معلومات المريض السابق ولا يعرف من المريض القادم فقال له هل تم النداء عليك للاستشاره فلم يعجبه الكلام وكان موعد الاستشاره باقي عليه الكثير من الوقت وتطاول عليه بالكلام وقال له باحترم نفسك ولكن الطبيب لم يرد عليه الاساءه</p> <p>تم الاتصال بالمريض وتوضيح الخلاف وشرح ذلك ومن ثم تم اغلاق الملف</p>
Back
Delete