Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
19-05-86426
Issue Date
18/04/2019
Created By
MKaabi
Last Update
09/10/2019
Updated By
MKaabi
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>نظام المواعيد غير عملي للمريض لانه من الصعب تحديد وقت الذهاب الى المركز كام انه الموظفين غير مبالين في وقت العمل وانشغالهم بالهاتف امام المريض وعدم اجابتهم على استفساراتهم الى بعد انتهائهم من الهاتف</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم الاتصال بالمريضه ومعرفه الموضوع بأنه حضرت المريضه يوم الخميس الساعه 3:30 عصرا وحضرت الى موظفه ( ساميه حبيب ) وكانت منشغله بالهاتف وكانت تشاهد فيديو على الهاتف وعند الانتهاء من مشاهده الهاتف تاكدت لي من رقم الغرفه المسجل اسمي عليها .</p> <p> </p> <p>تم الاعتذار من المريضه وتم الاتصال بالموظفه وتنبيهها شفويا وتم التعميم على جميع الموظفين بعدم استخدام الهاتف اثناء جلوسهم ع الكونتر.</p> <p>وعن نظام المواعيد تم اخبارها انه هناك عدة قنوات لحجز المواعيد وتم اخبارها بهم بأن هناك الاتصال المركز 80007000 وانه هناك موقع الوزاره وانه هناك تطبيق للهواتف </p>
Back
Delete