Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
22-07-16683
Issue Date
04/07/2022
Created By
Hanan Rashed
Last Update
07/07/2022
Updated By
Hanan Rashed
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>الاسم: عبدالله احمد علي حسين الرقم الشخصي : 880803312 رقم التلفون: 33288893 المشكلة: التعامل السيء من أحد أطباء مركز كانو الصحي في النويدرات يوم الاحد تاريخ: 4/7/2022 وقت الموعد : 18:05 المتواجد في غرفة 12 اسم الدكتور (مازن مشهداني) دخلت على الطبيب وعندي بعض الاعراض المرضية 1- عدم الترحيب بي كمريض 2- عدم سؤالي عن حالتي الصحية الا بعد مدة وبصورة غير معهودة 3- عدم التشخيص والاكتفاء بتشخيص دكتور اخر قبل يوم وجهت كذا سؤال لدكتور والاجابة واحدة (تعال باجر) شوف ويش يقولون ليك وللعلم كانت حالتي الصحية متعب من المرض والعمل واحتاج لتشخيص وانا بكوني مريض مراجع لم اتلقى اي نوع من انواع الرعاية الصحية من قبل هذا الدكتور (مازن مشهداني)</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p><strong>تم التواصل من قبل رئيس مجلس الادارة مع الدكتور مازن وانكر انه تصرف بطريقة غير لائقة مع المريض </strong></p> <p><strong>ثم تم التواصل مع المريض وأخذ التفاصيل منه ووتكملة العلاج وعمل اللازم </strong></p>
Back
Delete