Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
22-07-39925
Issue Date
29/05/2022
Created By
JWahab
Last Update
13/07/2022
Updated By
JWahab
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<hr /> <p>Too Much Disappoimted from Naim Hospital Staff</p> <p>I came with svere Pain in my Ribs but no one is ready to attend me and asked to go to jidhafs health center whereas my health center Is Naim</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع المريض وتبين أنه قدم للمركز بعد السادسة مساءاً وكانت المواعيد قد انتهت وعند التسجيل حولوه للتصنيف وتم تصنيفه علي أنه حالة اعتيادية وتم اخباره بإمكانية الذاهاب لمركز جدحفص الصحي، وكان اعتراضه او شكواه أولاً لماداذا يذهب لجدحفص في حين ان عنوانه علي مركز النعيم وكان اعتراضه ثانياً علي التصنيف ولماذا تم تصنيفه انه حالة اعتيادية، لذا تم التصال فيه من قبل اداري المركز وتم التوضيح له آلية تسجيل المرضى في حال انتهاء المواعيد في مركز النعيم الصحي كما تم التواصل معه من قبل التمريض وتم توضيحة طريقة وىلية التصنيف، بدوره تفهم الأمر كما توجيه الموظفين تسجيل وتمريض بضرورة شرح الآلية للمريض حتى يكون علي بينة وعلم بجراءات التسجيل والتصنيف. </p>
Back
Delete