Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
22-07-27145
Issue Date
24/04/2022
Created By
SMalalla
Last Update
16/07/2022
Updated By
SMalalla
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>افادت المريضة بان الطبيب لم يحضر على وقت الموعد وانه لم يعالجها على اكمل وجه كما اخبرها الطبيب بان ترجع له في المره القادمة لمناقشة موضوع الالم لان هناك مرضى ينتظرون دورهم</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم رفع الشكوى الى رئيس مجلس الادارة للتحقق والافادة والتواصل مع المريضة حيث افادت بانها كانت تعاني من ارتفاع الحرارة وانها ترجف وان الطبيب لم يفحصها وقد حضرت اليوم التالي ولقت العلاج من الدكتورة ايناس اكدت الطبيبة رئيس مجلس الادارة بانها ستجتمع مع الطبيب المعني (د.وائل ) للافادة بخصوص الشكوى</p> <p>افاد الطبيب بالتالي</p> <p>انه تم علاج المريضة على الوجه الاكمل</p> <p>المريضة تطرقت الى مواضيع ثانوية</p> <p>كان هناك ازدحام شديد من المرضى المنتظرين</p> <p>المريضة لم تبلغ منصة عيادة FLU STATION باعراضها الحقيقية</p> <p>الطبيب عامل حسب الاولويات الخاصة للحالات الطارئة</p> <p>تم الشرح للمريضة من خلال مسئولة الاطباء</p> <p> </p>
Back
Delete