Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
22-08-58455
Issue Date
14/08/2022
Created By
Hanan Rashed
Last Update
16/08/2022
Updated By
Hanan Rashed
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>اني اعاني من ثلاسيميا وحاليا اعاني من اسهال شديد مع ترجيع دكتور بمركز الصحي ستره غرفه 9 رفض علاجي بحجه اني فيني كرونا من حقي تعالج سوا كنت فيني كرونا اولا</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>في الرد على صاحب الشكوى الأنسة زهراء جميل صاحبة الرقم الشخصي981001327 تم التحقيق في الشكوى السابقة بالأستماع إلى المعنيين في الشكوى والنظر إلى التفاصيل في الملفات الصحية</p> <p>وتم الرجوع الي الطبيب المعالج لمناقشة الشكوى والحاله الطبيبه وتم التأكيد على ضروره تكامل الاستشاره الطبيه من خلال فحص المريض وشرح مستوفي لحالته والاتفاق على خطه علاجيه واضحه للمريض والتواصل بطريقة واضحة </p> <p> وتم الاتصال بالمريضة والتأكيد للمريضة على الوجود دائما كمركز صحي لتقديم الاستشارات الطبيه المتكاملة للمرضى خلال ٢٤ ساعه وضروه الاحترام والتواصل المتبادل بين المراجعين والطاقم الطبي</p> <p>وكما تم الاجتماع بالطبيب المعني بالشكوى والتأكيد على ضرورة التواصل وتقديم استشارة صحيه متكاملة وخطة علاجية واضحة للمرضى والتعامل بكل مهنيه واحترام المراجعين</p>
Back
Delete