Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
22-09-12313
Issue Date
08/09/2022
Created By
ALI ALRAYES
Last Update
11/09/2022
Updated By
ALI ALRAYES
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>i ask the doctor may time can be change she get very very angry and say go go room no.10</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p> </p> <p>الرد على شكوى المراجع عبدالرحمن محمد اسحاق(730429865 )</p> <p> </p> <p> تم التواصل مع المراجع بخصوص الشكوى المقدمة منه على الدكتورة سميرة محمود في صندوق الشكاوي , حيث افاد انه قام بمراجعة مركز الشيخ سلمان الصحي بتاريخ 8/9/2022 وتم اعطاءه موعد الساعة 08:27 صباحا و لكنه كان في عجله من امره فدخل على الطبيبه ليطلب معاينته قبل موعده فردت عليه الطبيبة بغضب وطلبت منه الخروج وانتظار موعده. اضاف المراجع انه شعر بالاستياء لمعاملتها له على هذا النحو وانه لايريد ان يشكوى الطبيبة ولكنه ارد لفت نظرها.</p> <p>تم تنبيه الطبيبة لتحسين أسلوب التواصل مع المرضى واهمية ذلك و تم اعلام صاحب الشكوى بذالك و بدوره ابدى شكره للتواصل معه .</p> <p> </p> <p> </p> <p>د.خلود حسن العصفور</p> <p>11-9-2022</p> <p> </p> <p> </p> <p> </p>
Back
Delete