Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
22-09-42219
Issue Date
19/09/2022
Created By
HMarzooq1
Last Update
22/09/2022
Updated By
HMarzooq1
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>طبعاً الدكتور طيب للغاية غرفة رقم 18 القسم المعني تصنيف رقم 3 ممرضين لا تحسبان التصرف غير لائق من قبلهم عند السؤال والتأخير لمدة ساعة/ شكوى2: قسم الطوارئ بالكامل يحتاج الى رقابة وتطوير بالإضافة الى تطوير الى اخلاقيات العمل لدى الممرضين والعاملين، قسم الطوارئ -غرفة رقم3 أخلاقيات عمل بالغة الوقاحة الىجاء أخذ الشكوى بعين الاعتبار./شكوى 3 : بطئ التعامل مع المرضى وخصوصاً غرفة3 قسم سيئة التعامل مع المرضىوقلة الادب بكلام قسم الطوارئ غرفة3 ممرضات متواجدة فيه اخلاقيات بالغة الوقاحة.</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع المريضه من قبل مشرفة التمريض ، <strong> تم الاستفسار من الممرضة إنها الشخص نفسه اللي قدم الثلاث الشكاوي بمثل التاريخ حيث تم شرح الالية من قبل ممرضة التصنيف بأن جميع المرضى لابد من تسجيلهم والانتظار للتنصف وبعدها التسجيل للطبيب أن أستدعي الأمر،(آلية </strong>AMBULATORY CARE)</p>
Back
Delete