Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
22-10-19203
Issue Date
07/06/2022
Created By
Hanan Rashed
Last Update
06/10/2022
Updated By
Hanan Rashed
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>الشكوى ضد د. منى عبدالقادر يوسف أبو السعود مصرية الجنسية في مركز المحرق الصحي. تاريخ ٢٥-٥-٢٠٢٢ قام الكتاب بحجز موعد لي مع د. منى لأني مريضة. لكن منذ<br /> دخولي العيادة و د. منى لا تحترمني و تتجاوز حدود التعامل بين الطبيب و المريض و لم تقبل اي من طلباتي. طلبت منها دواء للحموضة لكن رفضت و قال خذي حاجة باردة ثم تجادلني و اقول انا الدكتورة مش انتي. و طلبت منها فحص للبراز و لكن رفضتو قالت خذي موعد الاسبوع الجاي شوفي حد يطلب لك. و طوال الاستشارة و هي لم تتقبلني كمريضة بحرينية. لاسباب لا اعلمها. توجهت اليوم الى المختبر لتسليم العينة لكن المختبر رفض لان د. منى لم تطلب الفحص. هذه الطبيبة تضيع وقتي عمداً. اوصل شكواي الى المسؤلين لاتخاذ اجراء ضد د. منى لانها لم تقم بوظيفتها بل ضيعت وقتي عمدا و لم تحترمني و صرخت رجاءا وظفوا اطباء اكفاء و نبهوا د. منى انها قدمت من مصر لخدمة البحرينيين و تصرفها غير مقبول اتمنى منكم ان تهتموا بشكواي لان بها غصة مريضة بحرينية تم رفضها في بلدها البحرين من قبل د. منى. فلي حقوق كاملة اهدرتها د.منى يوجد اطباء اكفاء في مركز المحرق مثل د. هيفاء وزينب. بانتظار ردكم و تحقيق</p>
Rich Text Editor, Body
Editor toolbars
Basic Styles
Bold
Links
Link
Unlink
Paragraph
Insert/Remove Numbered List
Insert/Remove Bulleted List
Block Quote
Insert
Table
Insert Horizontal Line
Styles
Format
Format
Press ALT 0 for help
◢
Elements path
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select Sub Category --
Behavioral
Clinical Management (Treatment)
Facilities and Services
Appointments
Drugs Availability
Waiting Period
Policy & Procedure
Service Quality
Workforce Shortage
Administrative - Other
Administrative – behavioral and Communication
Administrative - equipment and furniture
Administrative – Queuing machine
Administrative – new service
Administrative – Medical equipment
Administrative – Capacity
Administrative - policy, procedures, regulations and work legislations
Administrative – Drugs Availability
Administrative – waiting time
Administrative – Drugs delivery
Administrative – workforce
Administrative – guidance signs and organizing
Administrative – Aid and Assistance
Administrative - medical supplies
Administrative - appointments
Administrative - Parking
Administrative – hygiene and cleanliness
Administrative - Recruitment and Appointment
Administrative - employee salaries and benefits
Administrative - Personnel Affairs
Administrative – communication and answering telecommunication machines
Administrative – eservices and informatics
Administrative – Airconditioning
Professional – case complications due wrong treatment or neglection
Professional –treatment efficiency and effectiveness
Professional- breaching privacy and confidentiality.
Professional- diagnosis.
Professional- mistaken drug dispensing.
Professional- Laboratory Results.
Professional- Drugs Validity- expired
Professional- others
Professional- Infection Control measures
Legal- verbal or physical violation
Legal- behavioral
Legal- others
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع والدة المراجعة رنا حيث بينت إن إبنتها راجعت د منى بحسب مضمون الشكوى و تاريخها و إن الطبيبة لم تحسن التعامل مع المراجعة و قالت لها ان هي الطبيبة (د منى) وليس إنتي المقصود بها المراجعة علما بأن المراجعة رنا أيضا طبيبة بمستشفى السلمانية الطبي و لكن استاءت من اسلوب الطبيبة في التعامل مع حالتها.</p> <p> </p> <p>كما بينت والدة المراجعة بحسن تعامل بعض الاطباء و سرعة استجابتهم لمتطلبات المرضى و المراجعين و التعامل بإحترام و شكرت في الطاقم الطبي من قسم المختبر و السجلات و د زينب و د هيفاء و شكرت على سرعة الرد و التعامل مع الشكوى و إتخاذ الإجراء للشكوى المرفوعة.</p> <p> </p> <p>كما تم رفع الموضوع و مضمون الشكوى للطبيبة المعنية و تنبيهها بحسن التعامل مع المراجعين و إختيار العبارات اللائقة و احترام وجهات نظرهم و تقبل رأيهم بصدر رحب .</p>
Rich Text Editor, Comments
Editor toolbars
Basic Styles
Bold
Links
Link
Unlink
Paragraph
Insert/Remove Numbered List
Insert/Remove Bulleted List
Block Quote
Insert
Table
Insert Horizontal Line
Styles
Format
Format
Press ALT 0 for help
◢
Elements path
Back
Delete