Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
22-10-42789
Issue Date
10/10/2022
Created By
Hanan Rashed
Last Update
17/10/2022
Updated By
Hanan Rashed
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>الساعه ٩ و ٤٠ دقيقة في مركز حمد كانو الصحي مريضة مغمي عليها امام غرفه الدكتور ودخلت خبرت الدكتور ورفض حتى يطلع يشوفها حتى جاءو الممرضات !!</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>لقد تم الاتصال في المريض المقدم للشكوى, و قام المريض بمسح الشكوى حسب ما قال في نفس الوقت .</p> <p>لذلك تجنب الاجابة على الاتصالات . و لكن بما انة تم الاتصال فإن ملابسة الواقعة كالاتي بينما كان المريض ينتظر في الانتظار داخت احدى المريضات و اغمى عليها فدخل المريض لا شعوريا الي احدى الغرف و اخبر الطبيب و لاقى برودمن تصرف الطبيب مما اجبرة ليستدعي الممرضات لمشاعدة المريضه .</p> <p> </p> <p>رفض المريض اعطاء اي معلومات عن الطبيب او الغرفة لانة قام بمسح الشكوي حسب ما قال ..</p> <p>في كلا الحالتين تم التاكيد للمريض ان لا تساهل في حالات المرضى و سوف يعطى تنبية لمساعديين الخدمات و رجال الامن لتفقد قاعات الانتظار و توجيه المرضى ذي الحالات الطارئة الي التمريض</p> <p> </p> <p>و تم شكر المريض على هذة البادرة الانسانية</p>
Back
Delete