Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
22-11-99465
Issue Date
27/10/2022
Created By
Hanan Rashed
Last Update
01/11/2022
Updated By
Hanan Rashed
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>يوم الأحد الماضي اخذت ولدي الي مركز البديع الصحي، حيث كان يعاني من انفلونزا، الدكتورة أعطته دواء وحبوب ولكن ما تحسن الحال بل ازداد سؤ، أخذته مرة ثانية يوم الاثنين لنفس المركز ولكن دكتورة ثانية اسمها نواره بهزاد. و شرحت له وضعه وانه ما يقدر ياكل و ضعف وفقدان شهيه بسبب المرض، طلبت منها إعطائه سيلان مغدي مع بندول ان امكن لانه فعلا كان في أمس الحاجة لذلك. هذي الدكتوره باقي شوي وتضربني لاني طلبت ذلك. كل شوي تسألني ليش سيلان ليش؟ ليش ليش؟ خله يعتمد على نفسه وياكل ويشافي روحه بروحه. قلت لها مشكله اذا ياكل مباشرة يرجع، لذلك ما يقدر يغدي نفسه، قالت لي لا ما بعطيه سيلان خله يعتمد على نفسه وياكل. رديت شرحت لها، قلت لها ما يقدر، ردت تطالعني بطريقه جدا غير مريحه وانه لازم يعتمد على نفسه وبس ما اقدر اعطيه اي شي ثاني. عموما خرجنا من المستشفى من دون فائدة وحتى أليوم الولد لازال مريض وأخذته عيادة خاصه اليوم واضطريت ادفع تكاليف عشان نحصل السيلان. الشكوى بخصوص هذي الدكتوره نواره، لا اسلوب ولا معامله ولا احترام للمرضى لذلك المرضى ما يختارونها ودايما جدولها فاضي بسبب معاملتها هل ترضى الوزيرة بذلك؟</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التحقق من الشكوى مع الطبيبة المعنية والتواصل مع العميل والاعتذار منه.</p>
Back
Delete