Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
22-12-96894
Issue Date
25/12/2022
Created By
HUSAIN ALI SHAALAN
Last Update
27/12/2022
Updated By
HUSAIN ALI SHAALAN
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p style="direction: rtl;">أتقدم برسالتي هذه شلكيا على الموظفة المتواجدة في الاستقبال يوم الأربعاء 21/12/2022م الساعة السادسة مساءً، حيث أني طلبت منها تسجليني ولكنها منشغلة بالهاتف غير مهتمة بخدمة المرضى والقادمين للمركز وثم ردت علي أنها لن تسجلني وان علي ان اسجل في برنامج صحتي.. وكان اسلوبها مع غير لائق أبداً.</p> <p style="direction: rtl;">أتمنى ان يتخذ ضدها إجراء أو لفت نظر وذلك لأنه ليس من الصحيح أن يعامل موظف في جهة حكومية مع المرضى وزائري المركز بهذا الأسلوب.</p> <p style="direction: rtl;"> </p> <p style="direction: rtl;">مع خالص الشكر لسعة صدركم واهتمامكم بشكوتي هذا ...</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p style="direction: rtl;">تم التواصل مع المراجع والاعتذار منه، كما تم تبيان الموضوع للموظفة انه يجب عليها اتباع السياسات المفروض اتباعها لاعطاء المواعيد، وانه يمكنها اعطاء المراجع مواعيد على حسب المتوفر وان كان الموعد ليس الى نفس اليوم.</p>
Back
Delete