Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
23-02-79450
Issue Date
13/02/2023
Created By
MAli11
Last Update
07/03/2023
Updated By
MAli11
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<h2>لا يوجد اي اهتمام و تخطيط او بروتوكول صحيح في مستشفى بنك البحرين والكويت الصحي ، للدخول على دكتور يجب الانتظار ساعه !! تصنيف المرضى يأخذ نصف ساعه وانتظار الدكتور نصف ساعه اخرى ! اروح للكونتر مرتين ليش ؟ الدكتورة تقولي روح مركز المحرق الشمالي عشان تسوي اشعة وارجع لي بـ سي دي الاشعه عشان اجوفه و احولك مستشفى الملك حمد بعدها !! شالتخبط ؟؟ ليش كل هذي المشوار اخذه مرتين ؟</h2>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<h2>صباح الخير<br /> تم التواصل مع العميل وتم التوضيح له آلية برنامج الرعاية العاجلة وهوة مستاء من هذا البرنامج و يفضل ارجاع النظام السابق في المركز الصحي وبالنسبة لقسم الاشعة تم ابلاغة بانه لايعمل في ايام الاجازات و العطل الرسمية و يتم تحويل المرضى الى مركز حالة بوماهر الصحي و ابدا ايضا استيائة بان مركز بنك البحرين يعمل بنظام 24 ساعة و لا يتوفر فيه قسم الاشعة فتم ابلاغة بأن سوف يتم الطلب من الجهات المعنية بتوفير خدمات الاشعة بالمركز الصحي</h2>
Back
Delete