Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
23-02-03037
Issue Date
16/02/2023
Created By
NTahoo
Last Update
19/02/2023
Updated By
NTahoo
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>بالنسبه لحجز المواعيد الالكتروني نرجو وضع قائمه ساعات الاطباء مع ذكر رقم الحجره</p> <p> </p> <p>موظف السيكيورتي تعامل بشكل غير لائق ويتعالى دون تقديم اي عباره احترام للاكبر منه سنا</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع المراجع واخبرنا بما يختص باسماء الاطباء فانه في نفس اليوم تم توجيهه الى قائمه باسماء الاطباء وارقام الغرف لم يكن على درايه بوجودها الا بعد كتابه المقترح </p> <p>وبما يختص رجل الامن , بعد ان تم اخذ كافه المعلومات من المراجع تبين بان رجل الامن فقط يؤدي واجبه ويقوم بتوجيه المراجعين بالاصطفاف والمراجع لم يكن في الصفف بسبب وجود النساء امامه </p> <p>وكان يكرر بانه كبير فالسن ورجل الامن يصغره سنا</p> <p>قمت باخبار المراجع بان الحارس يودي دوره ووظيفته فقط والمطلوب منه حث المراجعين على الاصطفاف ولكن سنقوم ايضا بتوصيتهم للتحدث بشكل الطف مع كبار السن واعطائهم الاحترام المستحق لهم</p>
Back
Delete