Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
19-02-23804
Issue Date
06/01/2019
Created By
KHajeri
Last Update
13/02/2020
Updated By
MHabib2
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>Room 5 at 10:00 - 10:15 pm on 24/12/2018 GP/ Yosri</p> <p>I believe you urgently to send this GP for training or somewhere to learn better on how to deal respectly with patients.</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>الرد على شكوى المريض عبد الفتاح بتاريخ 24/12 </p> <p>تم التواصل مع المريض بخصوص الشكوى المقدمة منه على الطبيب أحمد يسري حيث افاد المريض انه قام بمراجعة المركز الصحي وهو يعاني من زكام و أرتفاع في درجة الحرارة و عند اعطاءه الموعد من قبل قسم السجلات ذهب الى قسم التمريض بسبب تعبه و لكن لعدم ارتفاع درجة الحرارة طلب منه الأنتظار للموعد المعطى له فقام بالذهاب لقسم السجلات حيث اخبره الكاتب بانه ممكن ان يذهب للطبيب للاستئذان منه و عند ذهابه للطبيب قام الطبيب باخباره عن وجوب الانتظار و عدم طرق الباب على الطبيب بأسلوب جاف وقام المريض بالانتظار وبعد 12 دقيقة قام الطبيب بمناداة اسمه و تم علاجه .</p> <p>تم الشرح للمريض بضرورة الأنتظار الى حين مناداة الطبيب للمريض لتقليل المقاطعة عند علاجه للمرضى و لتقديم افضل خدمة ممكنة.</p> <p>تم التنبيه على الطبيب بضرورة تحسين اسلوب التواصل مع المرضى .</p> <p> </p> <p>د.هيفاء أحمد الجاسم</p> <p>13/1/2019 </p>
Back
Delete