Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
23-03-39369
Issue Date
22/03/2023
Created By
KHajeri
Last Update
23/03/2023
Updated By
KHajeri
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>دكتورة شوق في مستشفى المحرق الشمالي ، لا تقدم الاجازة فور خروج المريض من عندها، و عندنا يتم الاتصال بها لا ترد على هاتف المكتب، تم الانتظار حوالي ٤٥ دقيقة مع المرض مر الوقت كأنه بالساعات!</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع الطبيبة المعنية بالشكوى التي وضحت بأن المشكلة كانت بسبب الطابعة الموجودة في قسم السجلات حيث إنها قامت بطباعة الإجازة فور خروج المريضة من عندها و عندما وجدت الكاتبة إن الإجازة لم تطبع عااودت الإتصال على الطبيبة التي ردت في الحال و قامت مرة أخرى بطباعة الإجازة للمريضة و لكن الخلل كان في الطابعة و عندما تم تغيير الطابعة للجهاز الآخر تم التواصل مرة أخرى على الطبيبة بعد الإنتهاء من إصلاح الخلل بالطابعة و قامت بطباعة الإجازة مرة أخرى مما أخذ وقت لإصلاح المشكلة</p> <p>كما تم التواصل مع مقدمة الشكوى و شرح الموضوع لها و أبدت تفهمها للموضوع</p>
Back
Delete