Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
23-04-41156
Issue Date
03/04/2023
Created By
KHajeri
Last Update
04/04/2023
Updated By
KHajeri
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>سلام عليكم اليوم موظفه تشتغل في مركز صحي المحرق الشمالي زوجتي بتاخذ موعد حق بنتي حق تطعيم الموظفه رجعته لراعيه بعذر انه مافي طلب في السستم وراحت زوجتي حق الرعايه وقالو له ان الطلب موجود في الستتم رجعت زوجتي حق موظفه الاستقبال قالت له الرعايه يقولون الطلب موجود في السستم الموظفه قعدت تصارخ عليه جدام الناس واحرجته وقعدت تصارخ بصوت عالي الي خله الناس الموجوده تنتبه واخر شي الموظفه قالت حق زوجتي قلة ادب!!! وزوجتي ماردت ولا بكلمه راحت حق موظفه ثانيه كانت شاهده على الموضوع قالتله بس تاكديلي من السستم ردت الموظفه تقول روحي اخذي رقم يعني حتى الموظفه الثانيه اسلوبه اسلوب انتقام واحراج ماكان له داعي الاصراخ من الموظفه الاوله وماكان داعي من الموظفه الثانيه انه ترد زوجتي وتاخذ رقم وتنطر وفيده طفله رضيعه عشان بس تاخذ موعد</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>حضر مقدم الشكوى وزوجته الى المركز وتمت متابعة الشكوى وسيتم الاجتماع بالموظفتين والتنبيه بحسن معاملة المرضى</p>
Back
Delete