Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
23-04-09987
Issue Date
10/04/2023
Created By
NMushaimea
Last Update
16/04/2023
Updated By
NMushaimea
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكوتي بخصوص مركز مدينة عيسى تاخرت عن موعدي عشر دقايق قالو دكتوره راحت بيحولوني على طبيبه قانيه عقب ساعه ونص انا انتظر تقول دكتوره نادتج انتي مادخلي يعني اسمي مابعرفه ولا انا مينونه. ورحت الاداره ابي اشتكي الاداره محد نطرت لين ساعه ثنتين مافي احد ويوم سويت فوضه قالولي اكيد مست ولا اقوله كلمي دكتوره تلفون تقولي مركز مافي تلفون شنو هل عفسه ولويه وحنى مرصه نتالم محد يحس بالمنه مبهدليني ساعتين ونص اخر شي تقولي الحين مافي دكاتره لازم تاخذين موعد يديد حق دفعت العصر حسبي يالله ونعم الوكيل</p> <p> </p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع مقدمة الشكوى ، حيث أنها تأخرت على الموعد و يجب عليها حجز موعد أخر للعلاج ، كما أنها أبدت استياءها من سماعات المركز الصحي و من عدم توفر خطوط اتصال ، و قد اعتذرنا لها لعدم عمل بدالة المركز ، علما بأنه يوجد طلب لتبديل البدالة الرئيسية للمركز، أما بخصوص سماعات المركز فإنها تعمل و لا توجد لدينا مشكلة . </p>
Back
Delete