Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
19-06-17739
Issue Date
23/06/2019
Created By
SHashim
Last Update
15/01/2020
Updated By
SHashim
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>Its 6:45pm the hamad town tealth centre its seems like empty they nobody on doctors room and when yo ask for appointment to meet doctors room and when you ask for appontment to meet docor they told its fully booked> tak appointment for tomorrow i told them nobody there its not they said no way to enter for the doctor.. they them nobody there its not they said no way to enter for the doctor.. they will stay empty to 8:00pm but the will reject the patient.. this is not professional they rejet all patients because the system shows its full but the doctors alt of them free.. i am try to dicuss with them rhe matter but no one accept me</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p><strong>التاريخ: 25 يونيو 2019</strong></p> <p>تحية طيبة وبعد ،،،،،،</p> <p><strong>الموضوع : شكوى المريضة بخصوص انتهاء المواعيد، المريضة لطيفة الذوادي الرقم الشخصي / 880604093.</strong></p> <p> بالإشارة الى الموضوع المذكور اعلاه ، نفيدكم علماً بأننا قمنا بالاتصال بالمريضة المذكورة بياناتها أعلاه و أوضحنا لها بأن واجبنا هو ضمان توفير الرعاية الصحية ذات الجودة العالية لجميع المرضى، كما قمنا بالإجابة على التساؤلات المتعلقة بموضوع الشكوى، و عليه فقد أبدت المريضة تفهمها و أما بخصوص وجود غرف الأطباء خالية من المرضى فقد قمنا بتوضيح القنوات التي بإمكانها أخذ المواعيد من خلالها لضمان حصولها على الخدمة بصورة أفضل سواءا من خلال مركز الاتصال او من خلال الانترنت و هذا ما يفسر عدم ازدحام المركز بالمرضى حيث يأتي المريض كل واحد حسب وقته، كما توجد اليه للتصنيف لاستقبال المرضى بعد انتهاء المواعيد، هذا بالإضافة الى انه بإمكان المريض التظلم للطبيب المسئول عند عدم اقتناعه بتقييم تصنيف التمريض .</p> <p> و عليه فقد شكرت المريضة التواصل معها و أخذ شكواها بعين الاعتبار، و أخيرا نسأل المولى العلي القدير لها بالشفاء العاجل و القريب .</p> <p> وتفضلوا بقبول وافر التحية والاحترام ،،،</p> <p> </p> <p>السيد أحمد عباس </p> <p>القائم بأعمال اداري المركز</p> <p>مركز مدينة حمد الصحي </p>
Back
Delete