Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
23-04-10593
Issue Date
18/04/2023
Created By
Muneer Jassim Albahhar
Last Update
19/04/2023
Updated By
Muneer Jassim Albahhar
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>مركز يوسف انجنير يغلق الباب الرئيسي مع انا نوقف سيارتنا بدون ما يخبرونا ان الباب بيتسكر وبعدين نطلع من الباب الخلفي اللي بعيد اصلاً عن المواقف وهي اوامر من الوازارة على حسب كلام موظف الرسبشن بدر وهو يتفلسف ولما نبغي نقدم شكوى مافي احد. ويقول الموظف اي حطي اسمي وقولي ان الوزاره عاطتنا اومر هل فقط القانون لمضايقة المريض فقط عشان يطلع ويروح خاص يتعالج مثل ما كل الابواب مسكره في السلمانية الحين المراكز وين يروح المواطن الفقير ؟</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع المراجعه واخبارها بأن قرار اغلاق الباب متعلق بنظام الرعاية المستعجلة و الطوارئ الجديد وهي قوانين تنظيمية من قبل الادارة العليا في الوزارة تم العمل بها منذ ديسمبر 2022 كما انه يوجد لافتات ارشادية بهذا الخصوص وانه يوجد وسائل داخل المركز لتقديم اي شكوى او ملاحظة وتفهمت الوضع وقالت انها سحبت الشكوى عندما قدمتها ولم تعلم انها قد تسجلت</p>
Back
Delete