Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
23-05-71453
Issue Date
30/04/2023
Created By
NTahoo
Last Update
09/05/2023
Updated By
NTahoo
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>مشكله باستلام الادويه بتواريخ الصيدليه غير مرنه الرجاء التكرم بالشرح للموظفه على الكاونتر 4 بحسن التعامل مع المرضى والتقيد بالاسلوب والمرونه وعدم التعامل بالحده والصرامه وسوء الخلق</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>في تاريخ 30/4/2023 تم ارسال شكوى مقدمة من المريض فاروق علي محمد</p> <p>الرقم الشخصي 620302119</p> <p>تم التواصل مع المريض لمعرفة المشكلة و اتضح ان المريض يقدم موعد تسليم الادوية و تم التفاهم مع المريض و حل المشكلة</p> <p>بحيث يذهب المريض للدكتور لكتابة الوصفة من جديد ليكون استلامه الشهري مع الموعد الجديد</p> <p>و تم تنبيه موظفة الصيدلية و ذلك بسبب تقديم شكوى كذلك على اسلوب الموظفة الصيدلانية عندما جاء المريض للصيدلية لإستلام ادويته</p> <p> </p> <p> </p> <p>مشكلة استلام الأدوية بتواريخ غير مرنة الرجاء التكرم بالشرح للموظفة على الكونتر 4 بحسن التعامل مع المرضى و التقيد بالأسلوب و المرونة و عدم التعامل بالحدة و الصرامة و سوء الخلق</p>
Back
Delete