Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
23-05-64165
Issue Date
15/05/2023
Created By
MKaabi
Last Update
17/05/2023
Updated By
MKaabi
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>للاسف اليوم زرت مركز بنك البحرين الوطني الصحي عراد ولكن للاسف موظفة الاستقبال جدا مستفزه اول شي قالت لي انتظر ساعه ونص وبعدها قالت لي لا موعدك بعد 3ساعات لانه الدكتوره الي انت عليها غير موجودة بعد ماراحت المعالجة تم تصنيفي طوارئ رجعت لها وعلى طول حولتني على الدكتوره وانا جدا مستغرب انه الدكتوره الي قالت عنها غير موجودة طلعت موجودة بنسبة لي انا شخصية حضارية ماحبيت اجادلها او ادخل في التفاصيل وقلت ارفع لكم شكوى عشان تتابعون الموضوع وللعلم هل موظفة ثاني مره تسوي لي نفس التصرف المره واعتقد رفعت شكوى قبل في تواصل بنفس الخصوص واتمنى لكم يوم جميل .</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع العميل وفهم الموضوع وتم الاعتذار منه .. وللتوضيح حضر انه الدكتوره التي تم اختيارها من قبل العميل كانت قد انتهت مواعيدها المحدد لها وتم اخبار العميل بـ ان اقرب موعد بعد 3 ساعات تقريبا وبعدها تم تصنيفه واعطائه حالة مستعجله وتم تسجيله على الطبيبه كموعد اضافي للطوارىء فقط .</p>
Back
Delete