Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
23-05-14757
Issue Date
03/05/2023
Created By
MMahmood
Last Update
22/05/2023
Updated By
MMahmood
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>We come to the hoora health center at 9 for my chilled health checkup they look the medical care and talking longer time to respond. in the middle of the busy time they were re arranging the desk and chairs everyone has an office and we are coming to the health center because they called us for the checkups > please ask nurses be attentive and be mindful of the waiting patients </p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع صاحب الشكوى نور الأمين، الرقم الشخصي: 860279936 , والمقدمة بخصوص (فترة انتظار) في قسم رعاية الامومة والطفولة وعليه تم الرجوع الى مواعيد الأطفال بتاريخ 3/5/2023 وتبين ان موعده في الساعة 10:45 صباحا وتم الاتصال به في اليوم السابق لموعده والتأكيد على حضوره الساعة 10:30 (قبل الموعد بربع ساعة).</p> <p>وعليه تم الاتصال به اليوم 5/4/2023 الساعة 07:45 للاستفسار عن سبب الشكوى وتبين انه قد حضر الى القسم في الساعة التاسعة صباحا أي قبل موعده قرابة الساعة والنصف وكان القسم يقدم الخدمات للموجودين على أوقات المواعيد المعطاة مسبقا وقد بينت وشرحت له عن طريقة التنظيم المتبعة على حسب المواعيد المعطاة مسبقا وابدى صاحب الشكوى شكره على الاهتمام بالشكوى وشرح النظام المعمول به في القسم للعمل في انتظام وعدم انتظار أي مريض لفترة طويلة.</p>
Back
Delete