Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
23-05-46197
Issue Date
22/05/2023
Created By
SHashim
Last Update
22/05/2023
Updated By
SHashim
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>حجز موعد عن طريق الاونلاين عند حجز موعد الى المراكز الصحية عن طريق الاونلاين يظهر لي المركز الصحي القديم البديع و حاليا مفروض يظهر لي المركز الصحي التابع لمركز مدينة حمد مجمع 1205 لي و الى العائلة لا استطيع الحجز اونلاين فقط عن طريق الاتصال 80007000 او الذهاب مباشرة الى المركز نرجو حل هذه المشكلة</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p> بالإشارة الى الموضوع المذكور اعلاه ، نفيدكم علماً بأننا قمنا بالاتصال بالمراجع المذكورة بياناته أعلاه و أوضحنا له بأن واجبنا هو ضمان توفير الرعاية الصحية ذات الجودة العالية لجميع المرضى، كما قمنا بالتحقق من موضوع استفساره و أخذ كافة المعلومات المتعلقة به، كما قمنا بتحديث بياناته و بذلك تمكن من حجز مواعيده عن طريق الموقع الالكتروني.</p> <p> أخيرا شكر المراجع الجهود المبذولة في المركز لخدمة المرضى ، كما أكدنا لا بأن ادارة المركز ترحب بجميع الاقتراحات والاستفسارات بما يخدم هدفها. </p> <p> وتفضلوا بقبول وافر التحية والاحترام ،،،</p>
Back
Delete