Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
23-06-49034
Issue Date
13/06/2023
Created By
Muneer Jassim Albahhar
Last Update
30/06/2023
Updated By
Muneer Jassim Albahhar
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>كل ما اختار طبيب سواء لي أو لأمي عبر تطبيق صحتي في مركز انجنير الصحي يتم تحويلنا على دكتور غير الدكتور الذي نريد ان نتلقى العلاج من قبله مع تغيير الوقت وبدون اعلامنا بشكل مسبق حتى! و المركز يقول في كل مرة هذا خطأ في السيستيم ولا نعرف ماذا نفعل لحل هذه المشكلة والرجوع لنفس النظام السابق الذي يتيح لنا اختيار الدكتور والوقت المناسب بدون هذا الارباك المتكرر</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع المراجع والاستماع له بخصوص الشكوى واخباره بأن طبيب العائلة لهم حاليا هو نفسه من يتم تسجيلهم عليه وذلك لحين فتح المجال لاختيار اوتغيير طبيب العائلة بحسب الدورة السنوية للبرنامج، كما انه يوجد استمارة و اجراء متبع لطلب تغيير طبيب العائله. واما بخصوص التطبيق الالكتروني فإنه يوجد به خلل يجري العمل على اصلاحه. وبطبيعة الحال عندما لا يكون الطبيب موجود فإنه من الطبيعي ان يتم تحويل المرضى على اطباء اخرين من فريق الطبيب</p>
Back
Delete