Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
23-08-83839
Issue Date
07/08/2023
Created By
MMahmood
Last Update
10/08/2023
Updated By
MMahmood
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>قسم التمريض/ اسم الممرضة سناء ذهبت للقسم للاستفسار عن عيادة التدخين عندما سالت الممرضة اجابتني بطريقة غير لائقة وهي ماسكة تلفونها الخاص </p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع المريض المرفقة بياناته بتاريخ 8/8/2023 الساعة 14:45 وبسؤاله عن الشكوى المرفقة ابدى انزعاجه من الممرضة المذكور اسمها في الشكوى بسبب انه كان يستفسر عن مكان عيادة التدخين وردت عليه الموظفة بعدم معرفتها وعليه الاستفسار من قسم السجلات بأسلوب لم يعجبه وانها يجب ان تكون ملمة بذلك, وعليه شرحت له ان العيادة قد تتغير غرفتها أحيانا وقد تكون لا تعلم بتغييرات العيادة في ذلك اليوم واخبرته بأني سأنبه الموظفة بخصوص اسلوبها الذي ازعجه وتم اعلام الممرضة بالموضوع وأبدت انها لم تسئ الأسلوب وانها فقط ارشدته الى قسم السجلات للتأكد اكثر وانها ملتزمة دائما بالتعاون والمساعدة لجميع المرضى بدون استثناء .</p>
Back
Delete