Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
23-08-73015
Issue Date
24/05/2023
Created By
IDarbas
Last Update
29/10/2023
Updated By
IDarbas
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>your doctors and staff should treat all pateint both local and expact fair.</p> <p>doctors are bad. staff are lousy. you should treat all pateint the way you want to be treated.</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع المريضه حول الشكوى المقدمه وبالتواصل تم معرفة سبب المشكلة وهو إن المريضه كانت مسجلة </p> <p>على غرفة معينه وتبين إن الطبيبة لم تكن متواجده في نفس الغرفه.</p> <p>وتم شرح للمريضه بأنها قد تحصل بعض الظروف التي تستدعي تحويل بعض المرضى لغرفة أخرى وهذه الحالا البسيطة ونادرة وفي هذه الحالة يجب على المريض مراجعه قسم التسجيل للتأكد من الغرفة.</p> <p>وتم إخبار المريضه بأنه سيتم التأكيد على حسب المعاملهالتي هي من أساسيات خدمات الرعاية الصحية الأولية.</p> <p>كما تم التأكيد بأ، المركز يعتمد مبدأ العدالة في التعامل مع الجميع </p> <p>ووستكون تجربتنا مستقبلا أفضل</p> <p>مع تحياتي</p>
Back
Delete