Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
23-08-43297
Issue Date
13/08/2023
Created By
FMahdi5
Last Update
17/08/2023
Updated By
FMahdi5
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p style="direction: rtl;">تم توجيه مريض من قسم التمريض لغرفة 1 للتفاهم مع الطبيبه لانه لا يوجد مواعيد</p> <p style="direction: rtl;">المريض معروف بانه يأتي دائما متأخرا الى المركز ويظل في المركز حتى بعد انتهاء الدوام وتم اخبار التمريض بأن ينادوا رجل الامن ولكن التمريض وجهوا المريض الى غرفة 2</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p style="direction: rtl;">تم توجيه الموظفة المعنية وهي الممرضة زهراء ميرزا ولفت نظرها لضرورة الالتزام بآلية التصنيف المعتمدة في مراكز الرعاية الأولية وعدم تجاوز الألية المتبعة في فرز وتصنيف الحالات</p> <p style="direction: rtl;">كما وقد تم توجيهها لاعتماد آلية التواصل SBAR لمناقشة وضع المرضى مع الطبيب المعني أو الطبيب المسئول عن النوبة</p> <p style="direction: rtl;">وتم تعميم ذلك على فريق العمل لداعي التذكير والتنبيه لما هو متبع فعليا في قسم التمريض.</p> <p style="direction: rtl;">ندى القفاص</p> <p style="direction: rtl;">مشرفة التمريض</p>
Back
Delete