Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
23-09-98117
Issue Date
13/09/2023
Created By
SHashim
Last Update
13/09/2023
Updated By
SHashim
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p> السلام عليكم ارجو النظر في ارقام الهواتف التابعة للمراكز الصحية حيث لا يوجد رد على المرضى والمراجعين للاستفسارات العامة 17418888 في مركز مدينة حمد الصحي بالاضافة للمعاملة من الموظفين في نفس المركز</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>قمنا بالاتصال بالعميل المذكورة بياناته أعلاه و أوضحنا لها بأن واجبنا هو ضمان توفير الرعاية الصحية ذات الجودة العالية لجميع المرضى، كما قمنا بالتحقق من موضوع الشكوى و أخذ كافة المعلومات المتعلقة بها ، فبخصوص عدم الرد على بدالة المركز فقد أوضحنا بأنه قيد يكون بسبب انشغال الخط مع عميل اخر كما قمنا بالتأكيد على الموظفين بضرورة التأكد من الرد على البدالة، أما بخصوص معاملة بعض الموظفين فقد تبين أنه بسبب طلب الموظفة من العميل أخذ رقم بالرغم من أن لديه ورقة من قسم المختبر بضرورة تسجيله مباشرة فقد أوضحت الموظفة بأنه معرفته بالالية المتبعة بهذا الخصوص و تم تنبيهها بذلك </p>
Back
Delete