Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
23-10-11790
Issue Date
08/10/2023
Created By
HUSAIN ALI SHAALAN
Last Update
10/10/2023
Updated By
HUSAIN ALI SHAALAN
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<h1 style="direction: rtl;">سلام عليكم اليوم السبت ساعه 00:45 زوج اختى تعبان كلش في أحد دكاتره مستهترين بحاله مرضی في عرفه ۲ اسم دكتوره مروة فائق حاولنا نكلمها بحترا م ترد علينا بقبحه و ترفض علاج زوج اختي جنسيه سعوديه وكذا مره تدخل عل توقفونها عن حدها غير لائق قاعده تخرب سمعه المركز الصحي . محمد كانو مدينه حمد دوار ۱۷ اتمنى تكون سلسله ويا المرضى </h1>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p style="direction: rtl;"> </p> <p style="direction: rtl;">تم التواصل مع صاحبة الشكوى وتم مناقشة الموضوع حيث تم الشرح لها عن الية التنصيف في المراكة الصحية . حيث كان المركز مكتظ بالمرضى عند حضورهم والطبيبة كانت مشغولة بمعاينة حالات طارئة ولم ترفض علاج المريض</p> <p style="direction: rtl;"> المذكورأبدا بل طلبت منهم الانتظار حتى يحين دورهم و سيتم توجيه الطبيبة لضرورة تفعيل مهارات التواصل الفعال مع المراجعين</p>
Back
Delete