Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
23-10-15899
Issue Date
03/10/2023
Created By
SEbrahim5
Last Update
16/10/2023
Updated By
SEbrahim5
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<h2>السلام عليكم رحت مركز سترة الصحي الساعة 8 واشوي وانتظر 20 دقيقة لما نادو اسمي مركز التصنيف وبعدها رديت رجعت الكتاب للتسجيل مره اخرى. وعطاني موعد 11 وثلث هل هذا من الانصاف للمواطن ولا هي أول مره ارجع البيت لا علاج هل هذا يرضى القيادة العليا بالطبع لا</h2>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<h2>التاريخ4/10/2023</h2> <h2> </h2> <h2> </h2> <h2>تم الإتصال بمقدم الشكوى وتم إعلامه بأنه يمكن أن يحجزله موعد عن طريق رقم الكول سنتر أو عن طريق الأونلاين على تطبيق صحتي وأفاد أنه قد حجز موعد له عن طريق الكول سنتر لهذا اليوم ،ولكن اقترح أنه في وقت الرعاية العاجلة يجب تطبيق نظام أسرع بحيث يمكن للممرضة كتابة بعض الأدوية وكتابة السيكليفات مثلا ،أو الرجوع للنظام السابق بحيث يتم التسجيل على الأطباء بشكل مباشر دون الدخول على التصنيف.</h2> <h2> </h2> <h2> </h2> <h2> هذا مالزم ولكم جزيل الشكر</h2> <h2> سوسن ناصر </h2> <h2> نائب إداري مركز سترة الصحي </h2>
Back
Delete